קונפליקטים הם תולדה טבעית של ניגודי אינטרסים בין עובדים שונים בארגון. כשהם מחריפים הם עלולים להעיב על תפקוד העובדים, המחלקות השונות ועל הארגון כולו.
בניהול נכון , קונפליקט הוא הזדמנות נפלאה לשיפור הארגון. סדנה זו מתמקדת בקונפליקט כהזדמנות ומציגה שיטות לנהל אותו בהצלחה.
מטרות:
- המשתתפים יכירו עקרונות מפתח בנושא ניהול קונפליקטים הרלוונטיים לתחום עיסוקם.
- המשתתפים יתרגלו כלים לניהול נבון של קונפליקטים.
- המשתתפים יידעו להתאים את הכלים שנלמדו לסביבת העבודה שלהם.
נושאים
- גורמים להתפתחות קונפליקט
- גורמים להמשך קיומו של קונפליקט.
- פתרונות לקונפליקט – כיצד נגיע לפתרון Win Win
- סגנונות לניהול קונפליקטים
- טכניקות להגברת שיתוף פעולה.
קהל היעד
מנהלים ועובדים בכל דרג בארגון.