למידע נוסף וייעוץ חייגו 050-4465501
סדנה לניהול קונפליקטים בארגון

סדנה לניהול קונפליקטים בארגון

קונפליקטים הם תולדה טבעית של ניגודי אינטרסים בין עובדים שונים בארגון. כשהם מחריפים הם עלולים להעיב על תפקוד העובדים, המחלקות השונות ועל הארגון כולו.

בניהול נכון , קונפליקט הוא הזדמנות נפלאה לשיפור הארגון. סדנה זו מתמקדת בקונפליקט כהזדמנות ומציגה שיטות לנהל אותו בהצלחה.

מטרות:

  • המשתתפים יכירו עקרונות מפתח בנושא ניהול קונפליקטים הרלוונטיים לתחום עיסוקם.
  •  המשתתפים יתרגלו כלים  לניהול נבון של קונפליקטים.
  • המשתתפים יידעו להתאים את הכלים שנלמדו לסביבת העבודה שלהם.

נושאים

  • גורמים להתפתחות קונפליקט
  • גורמים להמשך קיומו של קונפליקט.
  • פתרונות לקונפליקט – כיצד נגיע לפתרון Win Win
  • סגנונות לניהול קונפליקטים
  • טכניקות להגברת שיתוף פעולה.

קהל היעד

מנהלים ועובדים בכל דרג בארגון.

המידע מעניין? שתפו עם חברים